
Csomagszállító partnerünk az Express One Hungary, 2020. március 17.-e óta minden belföldi címzett esetén elérhetővé tette az új, érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatását. Ennek célja, hogy minimalizálják a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben Ön nem kívánja a futárnál aláírni az általuk kézbesítésre használt mobil eszközt, úgy az alábbiakban ismertetett alternatív módon is megtörténhet a küldemények átvételének igazolása:
- Ön a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja
- a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak
- a csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére
- Ön beírja a kódot, majd a “Jóváhagyom” gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét
- az “Aláírás mentése” gombra kattintva az aláírása elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén
- ezután következik a csomag átadása
A fenti biztonságos, érintkezés nélküli kézbesítési megoldás egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet kapcsolat legyen elérhető.
Az alábbi űrlap kitöltésével megrendelést adhat le. Ennek használatáról és lépéseiről a lap alján található leírásból tájékozódhat.
A “Gyorsrendelés” használata:
- amint elkezdi begépelni a rendeli kívánt termék nevét vagy számát, a rendszer automatikusan felkínál lehetőségeket, melyek közül kiválaszthatja az Önnek megfelelőt
- a szövegmezőbe Errebi, Silca vagy JMA számokat írhat, melyeknél FELTÉTLENÜL ügyeljen a kulcs megnevezésének PONTOS beírására
- a többi termékünk esetében is SZÜKSÉGES a PONTOS megnevezés ismerete
- ha mindezek után sem kap választási lehetőséget, akkor ellenőrizze a beírtakat vagy használja a SILCA vagy az ERREBI ingyenes online átváltóprogramját
- hazai gyártású kulcsok és kulcstartozékok esetében a “Termékek” menüpontból indulva keresse meg a kívánt terméket, és az ott feltüntetett nevet használja a továbbiakban
- beíráskor ne felejtsen el darabszámot is megadni az adott termékhez
- a rendelkezésére álló sorok kitöltése után, nyomja meg a “Hozzáadás a kosárhoz” gombot, ekkor a beírt tételek bekerülnek a kosarába
- a továbbiakban újabb tételeket adhat hozzá a rendeléséhez, melyek után az előző pontban leírtak alapján járjon el (“Hozzáadás a kosárhoz“)
- ha konkrét termékhez szeretne megjegyzést fűzni, akkor használja a ” Termékek keresése” szövegmezőt a jobb felső sarokban, ahonnan az adott terméket kiválasztva annak adatlapjára jut és ott beírhatja megjegyzését, majd a “Kosárba rakom” gombra kattintva hozzáadhatja a rendeléséhez (Például: “Beírós címke” termék megjegyzése: piros/100, zöld/200, kék/500, összesen a darabszámhoz 800, majd a “Kosárba rakom” gomb)
- amint végzett a tételek hozzáadásával a “Kosár” ikonra kattintva továbbléphet és ellenőrizheti megrendelése tartalmát
- itt van lehetősége az esetlegesen rosszul beírt tételeket a piros “X” ikon segítségével törölni a rendeléséről
- ezek után átvételi módot tud választani és a “Tovább a rendelés leadáshoz” gombra kattintva a számlázási és szállítási adatok megadása következik
- amennyiben olyan tétel is szerepelt a megrendelésén, amelyet korábban a rendszer nem kínált fel, akkor itt a “Rendelés véglegesítése” oldalon hozzáadhatja a “Rendelés jegyzetek” ablakban
- ugyan ide, a “Rendelés jegyzetek“-hez írhatja esetleges további közlendőit a megrendelésével kapcsolatban
- az űrlap kitöltése után, a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti és elküldheti rendelését, mely beérkezéséről a lehető legrövidebb időn belül visszaigazolást küldünk
- a megrendelése elkészültéről újabb levélben értesítjük, mely után már módosításra nincs lehetőség
- kiszállítás esetén, a továbbiakban szállító partnerünk értesíti a kézbesítés várható időpontjáról